The Secret Life of Walter Mitty

The Secret Life of Walter Mitty

Dua perkara yang selalunya aku buat di kala mempunyai masa lapang adalah menonton  movie dan membaca buku. Unfortunately, aku tak begitu rajin nak share review. Reasonnya sebab adakala pandangan aku mungkin tidak sama dengan orang lain. Review atau pendapat ni adalah subjektif. Lebih-lebih lagi jika ia merupakan Genre kegemaran atau juga author/director adalah orang yang disukai. Kita akan jadi bias. And beside, kan ada Goodread dan juga Tomatorotten untuk share review bagi korang judge sendiri.

However, since baru-baru ni aku tengok movie ni dua kali dekat wayang (kerana menemani dua insan berlainan), maka hari ni aku nak share psal cerita menarik dan cantik untuk korang tengok. Kenapa menarik? Sebab jalan ceritanya adalah permasalahan biasa yang boleh jadi pada orang-orang biasa macam kita yang bekerja ni (khusus untuk aku dan kamu yang bekerja). Genre yang ringan dan tidak menyakitkan kepala. Dan cantik kerana picthographynya cantik. Angle kamera menarik, aku suka bila…

View original post 237 more words

Tinggalkan Jawapan

